lørdag 15. januar 2011

Kjøkken: Deer in the woods?

Nå er det over et halvt år siden vi begynte på kjøkkenet, fortsatt mangler de siste detaljene. Et par lister her og der, en plate bak komfyren (her har jeg stått skikkelig fast), gardiner og noen fine detaljer på benken og i hyllene. Kjenner at jeg er klar for å få det ferdig, men det har vært så mye annet som har opptatt meg dette halvåret at det har ikke blitt prioritert. . .


I dag følte jeg at jeg kom på en veldig god idé - jeg vil ha et av mønstrene til Susanne Schjerning på veggen bak komfyren, med en glassplate over. (hvis dette lar seg gjøre da...(bytter da eventuelt ut "bestemorhekleputa og -teppet")) Har sittet et par timer nå tror jeg og googlet litt frem og tilbake og kikket på utvalget av tekstiler og akrylduker, samt prøvd å finne noen som selger Schjernings tekstiler på nett, i Norge. Men jeg finner ingen. . . Er det noen som vet?

Hvis det lar seg ordne - så synes jeg at jeg har fått til et grunnlag å bygge videre på for å få kjøkkenet ferdig. Snart skinner sola igjen gjennom vinduene, og det hadde vært praktisk med noen gardiner. . .

2 kommentarer:

  1. hei
    og takk for hilsen inne hos meg
    brukte du flere timer på å finne norsk forhandler av SS?

    jeg googlet et lite øyeblikk - her er listen:
    http://www.susanneschjerning.com/fhud.html

    håper det er det du trenger!? :)

    hilsen
    Åpent hus

    SvarSlett
  2. Takk for det, kunne bare ikke finne en norsk nettbutikk... har sjekket med de butikkene som ikke ligger alt for langt unna meg - håper på positiv respons, så får jeg ta meg en kjøretur :)

    SvarSlett