fredag 27. august 2010

GIVE AWAY - 2 i Spann

Her kommer Trendbloggen og 2 i Spanns første Give-Away! Premien er de fantastiske tegnearkivene fra danske Sebra.
Vi lodder ut 1 blått og 1 rosa.


Genial oppbevaring for alle de herlige barnetegningene!
Kommer med klistermerker slik at du kan sortere etter alder fra 1-10 år. En lur gaveide!


Alle kan delta, og det er veldig enkelt:
  1. Skriv en kommentar under dette innlegget (1 lodd)
  2. Bli følger av Trendbloggen (1 lodd) Hvis du allerede følger meg får du selvsagt også 1 lodd
  3. Skriv et innlegg om denne giveawayen på din egen blogg med bilde og link. (2 lodd)
  4. Legg til Trendbloggen på blogglisten din. (2 lodd)
Totalt kan du altså få 6 lodd!
Vær snill å oppgi hvor mange lodd du tar i kommentaren din, og om du ønsker blått eller rosa arkiv om du skulle være en av de heldige vinnerne :)

Dersom du ikke har en egen blogg kan du også delta via facebook - post bilde av et tegnearkiv og link til giveawayen på veggen din. Dette gir også 2 lodd. Opplys om dette i din kommentar, sammen med navn og mailadresse slik at jeg kan få tak i deg om du vinner. Eventuelt kan du sende dette på en mail til: monica.hattrem@hotmail.com


Trekning neste fredag - 3. september kl. 12.00

Dette blir gøy, lykke til alle sammen!

58 kommentarer:

  1. Jeg tar ett lodd :-)

    SvarSlett
  2. Jeg smeller til med 6 lodd, og krysser fingrene. Jeg er innom butikken når jeg er i Kr. sand, dere har mye fint! Nå skal jeg se meg mer om i bloggen :-)

    SvarSlett
  3. Da blir det 4 lodd på meg. Får ikke til bloggliste på bloggen min - hadde det før jeg forandret på den. Hvis jeg vinner går jeg for rosa!

    SvarSlett
  4. De er herlige. Jeg tar et lodd. ;)

    SvarSlett
  5. Jag vill vara med o tävla!

    SvarSlett
  6. http://ckildal.blogspot.com/ er linken til min blogg,og jeg vil gjerne ha 6 lodd! prøvde å legge meg til som føler,men fikk en feilmelding,prøver igjen senere!

    SvarSlett
  7. hei, har ikke egen blogg men lakt ut på min facebook, ang bloggen.. så.. blir det 6 lodd? har en gutt og ei jente, så er det samme hvilken farge jeg får om jeg vinner :O) mail adr min er: cicidasilva@hotmail.com

    hilsen cecilie lykkelita johnsen (facebook navn)

    SvarSlett
  8. Jeg tar gjerne ett lodd :-) Blir sikkert fler.... :-)

    Trine-Lise

    SvarSlett
  9. Jeg tar gjerne to lodd:)
    Vil gjerne ha blått da jeg venter en liten gutt 3.september:):)

    SvarSlett
  10. Jeg vil gjerne ha et lodd:)

    SvarSlett
  11. 6 lodd på meg :o) Fikk bare feilmelding på "følgere", men skal prøve igjen senere i dag!
    Digger dere <3

    SvarSlett
  12. Kule tegnearkiv!!!

    Bente Lise

    SvarSlett
  13. Hei dere!

    Ser at det er flere av dere som får feilmelding når de prøver å legge seg til som følger. Prøv igjen senere. Alle som står oppført som følger neste fredag får automatisk 1 lodd :)

    God helg!

    SvarSlett
  14. får fremdeles ikke til å legge meg til som følger..

    SvarSlett
  15. Kjedelig - vet ikke hva som skjer. Jeg prøvde å legge meg til som følger av en annen blogg nettopp, det gikk heller ikke. Håper google ordner opp i det. Men som sagt - alle som er oppført som følger før trekningen fredag 3. september får automatisk 1 lodd :)

    SvarSlett
  16. vil også være med på leken. har ikke blogg, men har delt på Facebook. Digger 2 i Spann nettbutikken:)
    min mailadr er inabergjulie@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Har lagt meg til som følger, kommentar her og innlegg på bloggen vår. 4 lodd!

    Farge er ikke så nøye, har både gutt og jente.

    fikk ikke lagt meg til som følger tidligere, men nå funket det. så sikkert noe tull tidligere i dag..

    SvarSlett
  18. Hei.
    En kommentar her og innlegg på bloggen. Så da blir det vel 3 lodd på meg.
    Rosa hadde vært perfekt hvis jeg vinner:-)

    SvarSlett
  19. ....og min mail adr. er: ev4325@hotmail.com.

    SvarSlett
  20. Jeg tar gjerne 4 lodd =)

    SvarSlett
  21. Jeg glemte å si at jeg gjerne vil ha den blå =)

    SvarSlett
  22. 3 lodd til meg!
    Linn Connie
    mail: capri3@bluezone.no
    Er d samme hvilken farge jeg får hvis jeg vinner for trenger en av hver.;0)

    SvarSlett
  23. Gunnhild Kristiansen28. august 2010 kl. 21:52

    Jeg tenkte på disse akkurat i dag, så JA TAKK, er gjerne med og tar 3 lodd! 1 stk for å skrive her, og 2 stk for å ha lagt ut på facebook-veggen. mailadr: gakrist@broadpark.no.
    Ønsker meg fargen blå.

    SvarSlett
  24. Hva er/hvor er blogglisten?? Det blir 4 lodd på meg. 6 hvis jeg finner ut av denne blogglisten :)
    Et innlegg i bloggen min, jeg er følger (trykk "følg" helt overst til venstre på siden, den virker :) ), og denne kommentaren.

    Jeg ønsker meg en blå :)

    SvarSlett
  25. Jeg har desverre ingen blogg og får derfor bare to lodd. Jeg er derimot leser av bloggen og en stor tilhenger av den flotte nettbutikken:-)
    Hvis jeg skulle være heldig å vinne ønsker jeg ei blå tegnemappe.

    Min emailadresse er:
    trine.egerdahl@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Hei, fin blogg og bra give-away! :)
    Jeg tar 2 lykkelodd. (kommentar + følger)
    Hilsen Inger-Lise

    SvarSlett
  27. der fikk jeg lagt meg til som følger,hurra hurra! så da blir det 6 på meg. ckildal.blogspot.com

    SvarSlett
  28. Takk Ingrid for fint "følgertips".

    SvarSlett
  29. Både termin og loddtrekning på samme dag, hva skal du gjøre først?? :-)

    SvarSlett
  30. 3 lodd på meg, har lagt ut link på Facebook :-)
    Tove
    tova-9@hotmail.com

    SvarSlett
  31. E.T: Tenkte at sjansen for å føde på termin var så liten... - Audun får blogge litt hvis det ;)
    Jeg synes hun kan komme i dag!

    SvarSlett
  32. Utolig fine og praktiske oppbevaringsbokser til minstens tegninger!! Jeg har 2 lodd og ønsker meg gjerne en i blått om jeg skulle være så heldig å ha vinnerloddet:)

    SvarSlett
  33. 4 rosa lodd på meg :)
    ccarls99(a)hotmail.com

    SvarSlett
  34. Heeeerrrrliiiiig! Jeg hiver meg på med full pott! 6 lodd til meg :D
    Har både gutt og jente, men jeg trooooor jeg vil ønske meg blå nå, for 6-åringen har allerede flere permer fulle av tegninger ;) Minstemann har (med unntak av bordet - som er vanskelig å arkivere i permer) bare tegnet 3-4 tegninger i sitt 15-mnd lange liv ;)

    Omtale her: http://kali-blogg.blogspot.com/2010/09/2-i-spann-trendbloggen-gir-ogsa-bort-d.html

    Trendbloggen er i blogglista, nettbutikken i "Andre gøye sider" under der igjen *peke nedover på høyremenyen*, jeg har lagt meg til som følger (men kan ikke se meg i lista di enda...?) ooooooog jeg har skrevet en liten kommentar her. ;)

    Lykke til med både termin og fødsel og trekning og greier! :D
    Ha en herlig kveld!

    SvarSlett
  35. Oppgraderer fra 4 til 6 lodd! Nå har jeg fått opp en bloggliste også :)

    SvarSlett
  36. Så kjekt! Jeg hiver meg med og tar seks lodd. Hvis jeg vinner vil jeg gjerne ha blått:)

    Lykke til med trekningen:)

    SvarSlett
  37. De er såå praktiske og flotte;);)

    SvarSlett
  38. Hei!
    Et lodd til meg :) De er jo så fine!

    hanneis@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Da legger jeg igjen en kommentar her, å det blir 1 lodd.
    Jeg har ikke blogg men jeg har delt på facebook, det blir 2 lodd. Da blir det 3 lodd på meg.Vis jeg vinner så vil jeg ha blå.
    Heter Anette:)
    Mail adr er:aneha300@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Ja takk, ett lodd :)

    mail: iingunn@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Vil gjerne ha et lodd :) Skulle eg vinne, ønsker eg den rosa.

    renatei1@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Heisann :-)

    Jeg tar gjerne 1 lodd.
    Skulle lykken komme min vei, ønsker jeg den rosa.
    Ha en riktig fin helg!

    Mvh Merete (m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  43. trine koveland pettersen2. september 2010 kl. 19:05

    Ida ønsker sæ en rosa en!!!;) Æ tar et lodd å krysser fingrene! Masse lykke te me, snart, liten prinsesse Monica!:)

    SvarSlett
  44. Jeg har 4 lodd :)
    Ønsker meg den blåe til min kjære sønn som er blitt så ivrig til å tegne i det siste. Å det er klart de små strekene og fargeklattene betyr mye! Hadde vært kjempekult å hatt et så fint tegnearkiv å ha det i :))

    Frida - lilletveit_123@hotmail.com :))

    SvarSlett
  45. Ønsker meg utrulig mye slike arkivmapper. Så det er jo utrulig flott at dere har en konkurranse der dere lodder ut slike. Klart jeg hiver meg med :-)

    SvarSlett
  46. Jeg har ordnet meg 6 lodd :-) Det er uansett om jeg vinner blå eller rosa, har 2 gutter og ei jente :-)

    SvarSlett
  47. Jeg tar gjerne 4 lodd, og ønsker meg den rosa!

    SvarSlett
  48. Da tar jeg gjerne 6 lodd:)
    Her er linken til det jeg har skrevet om dere:
    http://renateaasen.blogspot.com/2010/09/trendbloggen-har-give-away.html

    Snuppa mi ønsker seg gjerne en rosa, om jeg vinner:=)

    Flott blogg. Er stadig innom butikken deres, både den fysiske og netthandelen:)

    SvarSlett
  49. Så flott premie! Jeg er gjerne med og tar 2 lodd!

    Klem

    SvarSlett
  50. Så flott premie! Jeg har en tegneglad jente, så det blir vel å ønske seg en rosa for meg da.. 4 lodd, takk. ☺

    SvarSlett
  51. Jeg tar gjerne et lodd. Et rosa lodd! :D
    tone.ristad@gmail.com

    SvarSlett
  52. Disse tegnekoffertene er helt strålende...og det er butikken deres også. Det er ikke MULIG å gå tomhendt derfra. :o) Dere har fantastisk mye fint. Liker at dere tar inn ting man ikke finner ellers i Kristiansand. Stå på!!
    4 rosa lodd på meg! :o)

    SvarSlett
  53. Jeg tar gjerne et lodd om rosa arkiv :-)

    SvarSlett
  54. Satser på 4 lodd på det blå arkivet jeg.. :)
    Vet dessverre ikke hvordan jeg legger til noe på blogglisten...

    SvarSlett
  55. 2 lodd på meg og krysser fingrene for et rosa arkiv til tulla :)

    SvarSlett