mandag 19. juli 2010

Redebygging

Begynner nå å kjenne at det haster litt med å få ting ferdig før prinsessa kommer. Har tenkt mye, men ikke så mye er klart. Har kjøpt vogn og seng og bittelitt tøy. Vi er jo i full gang med oppussing av bad og kjøkken - heldigvis begynner vi å se en ende på det. Gleder meg til å vise det ferdige resultatet :) Neste prosjekt blir stelleplassen. Rommet har skråtak og det er ikke så lett å finne noe som passer. Tenker det blir en vegghengt løsning.

Falt pladask for denne friske løsningen som jeg så i forrige nummer av Gravid. Har kjøpt tapeten, som er fra Eijffingers populære kolleksjon Pip, og en skjønn klovn fra Maileg som jeg vil skal sitte i en hylle ved stelleplassen. Fortsatt litt i tvil hva slags stellebord det blir - mest sannsynlig må vi til å snekre litt. Og som sagt synes jeg det begynner å haste litt- Kun 7 uker igjen!!!!!

Leandrevuggen er fantastisk! Den skal være babyens seng de første månedene - frem til hun skal inn på eget rom. Gleder meg til å legge gullet oppi <3 Skjønn uro fra danske ferm-LIVING i økologisk bomull. Tilhørende historie som omtaler figurene i uroen. Herlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar